Klient - Albert

Digitalizace objednávání hotovosti

Albert v České republice provozuje síť více jak 300 supermarketů a hypermarketů s potravinami. Patří mezi největší zaměstnavatele v Česku. O zákazníky se denně stará 17000 zaměstnanců v obchodech, distribučních centrech a v sídle společnosti.

Domů

Jak to začalo...

V rámci svojí digitalizační agendy Albert v roce 2018 indentifikoval seznam manuálních procesů, které bude postupně digitalizovat. Společně jsme vytvořili roadmapu, vytvořili seznam požadavků a pustili jsme se do první aplikace. Stali jsme se partnerem pro proces digitalizace. Postupně transformujeme neefektivní manuální procesy do aplikací, které dané procesy plně nebo částečně automatizují. Minimalizuje se chybovost, zrychluje se čas na každou transakci a dosahuje se významných nákladových úspor.

Výzva...

Jedním z prvních projektů digitalizace bylo objednávání mincí a bankovek do prodejen mezi centrálou a 330 pobočkami po celé republice. Neefektivita při rozvozu a duplicitní objednávky byly nejčastější problémy, které měl nový proces vyřešit. Cílem bylo připravit systém, který sjednotí termíny objednávání a odhalí chybné a opakující se objednávky z prodejen. Zároveň bylo potřeba dbát na jednoduchost a intuitivnost systému jak na straně personálu prodejen, tak na straně ústředí společnosti a také dodavatele rozvozu prostředků.

Rešení...

Dodaná aplikace přinesla uživatelům možnost připravit objednávky na několik dní dopředu bez nutnosti kontroly termínů objednávky, které zajišťuje samotná aplikace. Uživatelé jsou tak oproštěni od přímé komunikace s dodavatelem služby. Aplikace v případě změny termínu objednání definovaného dodavatelem reaguje na tyto změny a reflektuje je do již vytvořených objednávek. Tímto způsobem je možné centrálně spravovat komunikaci mezi uživateli klienta a dodavatelem. V termínu odeslání aplikace ověří všechny objednávky na daný den ze všech prodejen, uzavře je a výstup pošle dodavateli.

Dodané služby: 

IT konzultace

Rozhodujete se o dlouhodobé IT strategii pro vaši společnost? Potřebujete analýzu a pomoc při vypracování zadání na nový komplexní systém? Nebo se chcete jen nezávisle poradit? Neváhejte se na nás obrátit. Rádi pomůžeme a podělíme se o naše zkušenosti z desítek různých projektů pro mezinárodní korporace i menší lokální startupy.

Perex: 

Díky dlouholetým zkušenostem vám pomůžeme identifikovat nedostatky a navrhnout optimální řešení.

Logo: 

Podpora aplikací

O námi vyvinuté aplikace se rádi postaráme. Rozsah a intenzita záleží na klientovi. Úroveň servisu přizpůsobíme podle potřeb. Pokud jste zdědili starší Oracle APEX aplikace, zvládneme i je.

Perex: 

Klientům poskytujeme všechny výhody podpory, která je pro firmy nejen efektivní, ale i finančně výhodná.

Logo: 

Vývoj aplikací

Trápí vás vysoké náklady na administrativu? Nestíháte? Narůstá vám chybovost? V tom případě je nejvyšší čas na digitalizaci procesů. Pomůžeme vám se zadáním a místo nekonečných analýz vám co nevidět ukážeme první prototyp vaší nové aplikace.

Perex: 

Vytváříme moderní a bezpečné aplikace pro různá zařízení a platformy, které digitalizují vaše procesy.

Logo: 
1359
objednávek mincí za měsíc
0
chybných objednávek od spuštění aplikace
4
měsíce vývoje aplikace

CZ_Albert Česká republika, s.r.o.

Už od roku 2018 je APEX solutions naším partnerem pro digitalizaci procesů a modernizaci našich starších aplikací. Za tu dobu jsme spolu zrealizovali několik projektů a stále pokračujeme. Na naší spolupráci oceňuji hlavně znalost technologie, velkou flexibilitu a rychlost.
Petra Končel, Project Manager, Albert Česká Republika